Kutatók vizsgálták a tanulói és tanári munkaforma-választási hajlandóságot. Csoportmunka, valóság megfigyelése, kísérletek, élmenypedagógia- mire van szükségük, miből tanulnak? Ezt a kutatási anyagot mutatjuk be a pedagógusoknak: a tanárok, tanítók módszertani igényeit, ismereteit és megvalósítható megoldásokat.
Az anyagot közösen készítette két szakember: Nagy-Czirok Lászlóné mesterpedagógus- matematika- fizika szakos tanár, szaktanácsadó, a BME közoktatási-vezetőképzés konzulense és a képzés hallgatója, Vándorné Ginder Angéla, tanító, német nyelv és irodalom tanár. Közös kutatásuk és módszerleírásaik is olvashatók a kutatási eredményét bemutató összegzésben.
Arra kerestünk válaszokat, hogy a pedagógusok milyen tanári és tanulói munkaformákat alkalmaznak, majd összevetettük a tanulói elvárásokkal .
A vizsgálat 2016. tavaszán zajlott. Kérdőíves adatfelvétellel, majd annak elemzésével végeztük, saját tapasztalatok és szakirodalom alapján értékeltük.
A vizsgálat 2016. tavaszán zajlott. Kérdőíves adatfelvétellel, majd annak elemzésével végeztük, saját tapasztalatok és szakirodalom alapján értékeltük.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése